משכנתא למשפרי דיור

המשפחה גדלה? מחפשים דירה גדולה יותר?

רוב המשפחות בארץ בשלב מוקדם או מאוחר ירצו לעבור לנכס גדול יותר למגורים עם התרחבות המשפחה.

לעיתים קיימת דירה ראשונה להשקעה שקנו בשלב מוקדם בחייהם שאותה ירצו למכור לטובת רכישת נכס למגורים ולעיתים יש להם נכס למגורים שכבר לא עונה על צרכיהם והם רוצים להחליפו בנכס גדול יותר

בתהליך מסוג זה, ראשית ננתח את יכולת ההחזר החודשי של המשפחה ונבחן האם נכון למשפחה קודם למכור את הנכס הקיים ואז לקנות נכס חליפי או שמה ניתן קודם לקנות ורק אז למכור ובכך לחסוך את המעבר לשכירות ביניים.

נוכל לקבל משכנתא על הנכס החליפי עד 70% מימון בעוד שנתחייב מול הבנק למכור את הנכס הראשון תוך 18 חודשים, לעיתים נוכל לקבל הלוואות גישור על הנכס הראשון/החליפי כדי לכסות על הפער של ה30% הנותרים.

לרוב תרבוץ משכנתא על הנכס הראשון אותו ירצו למכור והמפתח ביצירת תכנית מימון נכונה במקרה הזה הוא לחשוב 2 צעדים קדימה, חשוב להכיר היטב את חוקי בנק ישראל והרגולציה בכדי לדעת מה ניתן לעשות ומה לא כדי לחסוך טרטור וכסף רב למשפחה .

ננצל את ההזדמנות בבניית תכנית המימון בכדי לעשות סדר בהחזרים החודשים של המשפחה ובמשכנתאות ואולי נוכל לנצל את המשכנתא הישנה לטובת הלקוח במידה והיא אטרקטיבית וליצר איזון בינה לבין המשכנתא החדשה שתילקח ובכך לחסוך כפליים.

קיימים מגוון רחב של פתרונות מימון לעסקה מסוג זה לכן החשיבות של בנייה נכונה של התכנית עוד משלב התכנון הראשוני היא קריטית ויש להיערך אליה בצורה במיטבית- בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.